یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 17 اسفند 1399/ شماره 240
دومین ضربه‌ی کاری قیمت های جهانی، تداوم کاهش دلار نیمایی، عقب نشینی دلار صرافی به کانال 23 هزار، افزایش 5 هزار واحدی ...
مطالب مرتبط با این پست:

دومین ضربه‌ی کاری قیمت های جهانی

قیمت های پایه محصولات پتروشیمی، امروز در حالی اعلام شد که مانند هفته قبل، در عین کاهشی بودن دلار نیمایی، قیمت های جهانی باعث افزایش قابل توجه همه کالاها به جز ABS و PVC سوپانسیون شد.
همان طور که پیش بینی می شد، صعود قیمت های جهانی، اثر مهمی بر قیمت های پایه گذاشت و میزان صعود 5 گروه کالایی بیش از 10 درصد بود. از نظر میانگین درصد رشد قیمت های پایه، قیمت های پایه امروز، رتبه هفتم بیشترین افزایش قیمت را در بین 49 هفته، به نام خود ثبت کرد.

تداوم کاهش دلار نیمایی

میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 23 هزار و 732 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 10 اسفند، 168 تومان کاهش یافت. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، عقب نشینی میانگین روزانه به 23 هزار و 700 تومان است. میانگین روزانه، دیروز، 23 هزار و 900 تومان بود. در روزهای گذشته، میانگین روزانه بین کانال 23 هزار و 500 تا 23 هزار و 900 در رفت و آمد است!

عقب نشینی دلار صرافی به کانال 23 هزار

دلار صرافی ملی که روز گذشته را با 383 تومان کاهش، با قیمت 24 هزار و 276 تومان به پایان رساند امروز را هم کاهشی آغاز کرد و به کانال 23 هزار تومان عقب نشینی کرد. در مجموع، دلار صرافی ملی با 286 تومان کاهش تا ساعت 14:55 دقیقه، به کانال 23 هزار تومان عقب نشینی کرد و به 23 هزار و 990 تومان رسید.

افزایش 5 هزار واحدی
بورس تهران پس چندین روز کاهش امروز، کمی! مثبت شد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز، با 5 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 175 هزار صعود کرد.

غوغا قیمت ها در بازار آزاد

از پنجشنبه‌ی قبل که قیمت ها در بازارهای جهانی شروع به انتشار کرد، بازار آزاد محصولات پتروشیمی هم به استقبال افزایش ها رفت، بعد از شورش قیمت ها در هفته ی گذشته، آنچه امروز رخ داد، غوغای قیمت ها بود. در کالاهایی مثل پ پ ها، بیش از 3 هزار تومان افزایش به ثبت رسید تا پازل قیمت ها که از پایان هفته قبل، افزایش را شروع کرده بودند، امروز، کامل شود.
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟